Jsme podobní jako Vy. Jíme, spíme a sníme o lyžování.

 

Celé to pobláznění lyžováním a co to přináší do životů tolika lidí, leží v samém jádru naší malé firmy. To malé jádro bije v srdci Alp a dnes vytváří design, vyrábí a testuje originální, vysoce kvalitní lyže..
Začali jsme tohle dobrodružtsví nejen proto, abychom vytvoÅ™ili a mohli jezdit na unikátních freeridových lyžích, ale abychom zjistili, co dokážeme jako malá, živá firma, postavená na jiné platformÄ› s jinou vizí v naší hlavÄ›. Současné “průmyslové” modely firem jsou ovládány velkými konglomeráty, které distribuují a uvádÄ›jí na trh lyže prostÅ™ednictvím zastaralých postupů a procesů. Mysleli jsme, že tohle by se mohlo a mÄ›lo zmÄ›nit. Tato snaha o zmÄ›nu je součástí Down-dogmatu a my jsme se zavázali vyvíjet způsob, jakým jsou lyže vyrábÄ›ny, distribuovány a podporovány … a pÅ™edevším vám pÅ™inášely skutečnou hodnotu a kvalitu.
Těší nás, že pro 18/19 můžeme na trh uvést 12 jedinečných a originálních lyží, které byly testovány posledních 6 let. Tyto lyže jsou distribuovány výhradně přímo přes www.downskis.cz. Tyto lyže budou k dispozici pouze v limitovaném množství pro 18/19.
V ÄŒR a SR budou otevÅ™ena 3 testovací centra lyží Down, jedno v rámci skialpového a freeridového portálu Tulenipasy.cz, další je v ChomutovÄ› – Skialpy.cz a v BrnÄ› – Trtiksport.cz.

 


Historie

Firma Down začala jako koncept v roce 2005, kdy lyžaÅ™ský průmysl procházel dramatickými zmÄ›nami se společnostmi, které posunovaly hranice designu řízeného zákazníkem/komunitou, přímé distribuce a výroby. První prototypy byly navrženy a nÄ›kolik lyží bylo vylisováno v USA, dokud osud nenasmÄ›roval “Geo” (Američan,zakladatel značky Down) do Å výcarska v roce 2006. Projekt Down na nÄ›kolik let umlknul, ale vášeň pro myÅ¡lenku Down nikdy .
V roce 2009, díky dalšímu zvratu osudu se Geo spojil se Simonen Storim (Nor, spolumajitelem a hlavním designér) a brzy vznikl návrh prvních prototypů CountDown. V letech 2009-2011 Simen a Geo testovali lyže po celé Evropě s malým týmem vášnivých lyžařů a průvodců z Norska, Švédska, Itálie, Rakouska, Francie a Německa a získávali drahocenou zpětnou vazbu o konstrukci, designu a trvanlivosti. Po vylepšování a ladění v roce 2011 Down vyšla s řadou CountDown pro veřejnost..

 


MISE

Naším posláním je tvoÅ™it kvalitní, originálnÄ› navržené lyže, aniž bychom ohrozili naÅ¡i snahu pÅ™inést kvalitu naÅ¡im partnerům a naÅ¡im lyžařům. K tomu, abychom uspÄ›li, nás vedou naÅ¡e vnitÅ™ní hodnoty…dennÄ›.

 


HODNOTY

Abychom podpořili náš cíl, řídíme se našimi závazky originálního designu, vysoce kvalitních produktů, vášní pro lyžování, rozmanitostí a pozitivním životem. Down dává směr, aby pomohl zachovat tyto hodnoty.

Downgrade

DOWN nikdy nesníží kvalitu, aÅ¥ už užitých materiálů, nebo konstrukce. Každá lyže je ručnÄ› vyrábÄ›ná v EvropÄ›. Spolupracujeme s naÅ¡imi dodavateli, abychom pÅ™ezkoumali a otestovali nové materiály, avÅ¡ak vždy ponecháme jádro 3 prvků (dÅ™evÄ›né jádro – karbon – sendvič), abychom zajistili soudržnost kvality a lyžaÅ™ského zážitku lyže DOWN.

Downturn

DOWN si udrží rovnováhu pro zajištění stability našich zaměstnanců a partnerů během všech ekonomických trendů včetně silných a slabých ekonomik. Nebudeme se nadměrně rozvíjet jako společnost a budeme věrní našemu obchodnímu modelu.

Downright

DOWN bude přímý a pozitivní ke svým zákazníkům, zaměstnancům a partnerům. Usilujeme o otevřený a upřímný vztah a stavíme na silné spolupráci a komunikaci.


Filosofie

DOWN je mix freeridových lyžařů z celé Evropy a USA, kteří vnímají, že současný model lyžařské společnosti lze změnit k lepšímu.

 

Během uplynulého desetiletí jsme zaznamenali obrovské skoky v mnoha oblastech průmyslu a DOWN chce pomáhat pokračovat v tomto vývoji nejen díky našim návrhům lyží, ale také našemu zaměření na poskytování mimořádné hodnoty našim obchodům a lyžařům prostřednictvím vysoce kvalitních výrobních technik, zefektivnění dodavatelských řetězců , inovativní testování a náš zákaznický servis koncových zákazníků. Snažíme se udržovat malou a soustředěnou jádrovou rodinu produktů a zákazníků a vždy myslíme na způsoby, jak pro vás věci zlepšit. Kontaktujte nás kdykoliv s nápady, myšlenkami, připomínkami a názory na adrese: