Jsme podobní jako Vy. Jíme, spíme a sníme o lyžování.

 

Celé to pobláznění lyžováním a co to přináší do životů tolika lidí, leží v samém jádru naší malé firmy. To malé jádro bije v srdci Alp a dnes vytváří design, vyrábí a testuje originální, vysoce kvalitní lyže..
Začali jsme tohle dobrodružtsví nejen proto, abychom vytvořili a mohli jezdit na unikátních freeridových lyžích, ale abychom zjistili, co dokážeme jako malá, živá firma, postavená na jiné platformě s jinou vizí v naší hlavě. Současné “průmyslové” modely firem jsou ovládány velkými konglomeráty, které distribuují a uvádějí na trh lyže prostřednictvím zastaralých postupů a procesů. Mysleli jsme, že tohle by se mohlo a mělo změnit. Tato snaha o změnu je součástí Down-dogmatu a my jsme se zavázali vyvíjet způsob, jakým jsou lyže vyráběny, distribuovány a podporovány … a především vám přinášely skutečnou hodnotu a kvalitu.
Těší nás, že pro 18/19 můžeme na trh uvést 12 jedinečných a originálních lyží, které byly testovány posledních 6 let. Tyto lyže jsou distribuovány výhradně přímo přes www.downskis.cz. Tyto lyže budou k dispozici pouze v limitovaném množství pro 18/19.
V ČR a SR budou otevřena 3 testovací centra lyží Down, jedno v rámci skialpového a freeridového portálu Tulenipasy.cz, další je v Chomutově – Skialpy.cz a v Brně – Trtiksport.cz.

 


Historie

Firma Down začala jako koncept v roce 2005, kdy lyžařský průmysl procházel dramatickými změnami se společnostmi, které posunovaly hranice designu řízeného zákazníkem/komunitou, přímé distribuce a výroby. První prototypy byly navrženy a několik lyží bylo vylisováno v USA, dokud osud nenasměroval „Geo“ (Američan,zakladatel značky Down) do Švýcarska v roce 2006. Projekt Down na několik let umlknul, ale vášeň pro myšlenku Down nikdy .
V roce 2009, díky dalšímu zvratu osudu se Geo spojil se Simonen Storim (Nor, spolumajitelem a hlavním designér) a brzy vznikl návrh prvních prototypů CountDown. V letech 2009-2011 Simen a Geo testovali lyže po celé Evropě s malým týmem vášnivých lyžařů a průvodců z Norska, Švédska, Itálie, Rakouska, Francie a Německa a získávali drahocenou zpětnou vazbu o konstrukci, designu a trvanlivosti. Po vylepšování a ladění v roce 2011 Down vyšla s řadou CountDown pro veřejnost..

 


MISE

Naším posláním je tvořit kvalitní, originálně navržené lyže, aniž bychom ohrozili naši snahu přinést kvalitu našim partnerům a našim lyžařům. K tomu, abychom uspěli, nás vedou naše vnitřní hodnoty…denně.

 


HODNOTY

Abychom podpořili náš cíl, řídíme se našimi závazky originálního designu, vysoce kvalitních produktů, vášní pro lyžování, rozmanitostí a pozitivním životem. Down dává směr, aby pomohl zachovat tyto hodnoty.

Downgrade

DOWN nikdy nesníží kvalitu, ať už užitých materiálů, nebo konstrukce. Každá lyže je ručně vyráběná v Evropě. Spolupracujeme s našimi dodavateli, abychom přezkoumali a otestovali nové materiály, avšak vždy ponecháme jádro 3 prvků (dřevěné jádro – karbon – sendvič), abychom zajistili soudržnost kvality a lyžařského zážitku lyže DOWN.

Downturn

DOWN si udrží rovnováhu pro zajištění stability našich zaměstnanců a partnerů během všech ekonomických trendů včetně silných a slabých ekonomik. Nebudeme se nadměrně rozvíjet jako společnost a budeme věrní našemu obchodnímu modelu.

Downright

DOWN bude přímý a pozitivní ke svým zákazníkům, zaměstnancům a partnerům. Usilujeme o otevřený a upřímný vztah a stavíme na silné spolupráci a komunikaci.


Filosofie

DOWN je mix freeridových lyžařů z celé Evropy a USA, kteří vnímají, že současný model lyžařské společnosti lze změnit k lepšímu.

 

Během uplynulého desetiletí jsme zaznamenali obrovské skoky v mnoha oblastech průmyslu a DOWN chce pomáhat pokračovat v tomto vývoji nejen díky našim návrhům lyží, ale také našemu zaměření na poskytování mimořádné hodnoty našim obchodům a lyžařům prostřednictvím vysoce kvalitních výrobních technik, zefektivnění dodavatelských řetězců , inovativní testování a náš zákaznický servis koncových zákazníků. Snažíme se udržovat malou a soustředěnou jádrovou rodinu produktů a zákazníků a vždy myslíme na způsoby, jak pro vás věci zlepšit. Kontaktujte nás kdykoliv s nápady, myšlenkami, připomínkami a názory na adrese: